Precizări
Taxa zilnică pentru utilizarea temporară a locurilor publice pentru organizarea evenimentelor culturale în aer liber se instituie dacă utilizarea locurilor publice pentru organizarea acestor evenimente se realizează îndeplinind cumulativ următoarele condiții:
a) evenimentul este desfășurat în aer liber și constă în festivaluri, concerte, spectacole, târguri și alte asemenea;
b) locul public pentru desfășurarea evenimentului prevăzut la lit. a) este delimitat prin împrejmuire/îngrădire etc. indiferent de modalitatea prin care se realizează această delimitare;
c) accesul publicului la evenimentul prevăzut la lit. a) este limitat prin orice modalitate (taxă de participare, bilet de intrare, abonament etc.).
Cererea de ocupare temporară a locurilor publice pentru organizarea evenimentelor culturale în aer liber însoțită de documentația obligatorie, conform Anexei nr. 1.1. La HCL nr. 709/2024 privind stabilirea impozitelor și taxelor locale în Municipiul Timișoara pentru anul 2025, se va depune înainte de începerea evenimentului, în format fizic la registratura Primăriei Municipiului Timișoara, cam. 12, Serviciul Informare și Consiliere Cetățeni, Bd. C.D. Loga nr. 1 sau în format electronic, la adresa de mail: [email protected].
Pași
- Depune documentele online
- Trimite cererea
- Descarcă avizul din contul tău