Informaţii generale
In data de 25.06.2013 a fost emisa Legea Nr. 185 privind amplasarea si autorizarea mijloacelor de publicitate, prin aceasta lege fiind stabilit cadrul legal care stă la baza exercitării activităţii de amplasare a mijloacelor de publicitate desfăşurate pe domeniul public sau privat al statului ori al unităţii administrativ-teritoriale, ori pe proprietatea privată a persoanelor fizice şi juridice.
,,PUBLICITATEA’’ = totalitatea modalitatilor si instrumentelor specifice utilizate pentru a facilita cunoasterea si aprecierea de catre consumatori a anumitor produse, servicii sau pentru a informa publicul asupra unor evenimente, a destinatiei unor spatii, lansari de produse, deschideri de magazine si altele asemenea, precum si orice forma de prezentare a unei activitati comerciale, industriale, artizanale sau liber-profesioniste avand ca scop promovarea vanzarii de bunuri si servicii, de drepturi si obligatii.'' (Articolul 3, litera o) din Legea nr. 185/25.06.2013 (*republicată*) privind amplasarea si autorizarea mijloacelor de publicitate).
Articolul 15 alin. (2) din Legea Nr. 185/25.06.2013 (*republicată*) privind amplasarea si autorizarea mijloacelor de publicitate:
(2) ,,Se interzice acoperirea cu orice mijloc de publicitate a suprafetelor vitrate ale cladirilor".
Se pot amplasa doar ,,FIRME'' inscriptionate pe vitrine/usi de acces conform Art. 19, alin.(3) din Legea nr. 185/25.06.2013, republicata*, privind amplasarea si autorizarea mijloacelor de publicitate:
,, FIRMELE inscripţionate pe vitrinele/uşile de acces se pot amplasa în baza avizului emis de autorităţile administraţiei publice.''
Locatiile unde se vor monta sisteme publicitare tip structuri publicitare autoportante si proiecte publicitare speciale, trebuie sa respecte prevederile art 15,16,17, 40, 41, 43 din Legea 154/2017 pentru modificarea și completarea Legii nr. 185/2013 privind amplasarea și autorizarea mijloacelor de publicitate.
La Avizul Direcţiei pentru Cultură, Culte şi Patrimoniu Cultural Naţional al judeţului Timiş (dacă este cazul) pentru montare sisteme publicitare în zona de monumente istorice – vă rugăm să anexati şi Planurile cu sistemele publicitare aprobate (,,vizate spre neschimbare’’).
In general, in cazul contractelor de publicitate intocmite intre prestatorul si beneficiarul serviciilor de publicitate – in alta localitate decat TIMISOARA – se va anexa ORDINUL DE PLATA. (daca este cazul)
În cazul depunerii documentaţiei de către ASOCIAŢII/FUNDAŢII/ONG- uri se ataşează, la dosar, copii xerox după:
• Hotărârea judecătorească de înfiinţare definitivă şi irevocabilă
• Statutul şi Actul constitutiv şi modificările aduse acestora.
• Certificat de Inregistrare Fiscala de la Agentia Nationala de Administrare Fiscala.
Selecție caz
Solicitantul este
Se montează în zonă de monumente istorice?
Solicitați aviz: tip mesh, banner, steaguri publicitare pe stâlpi sau pe suporți independenți existenți, indicatoare publicitare direcționale, montare corturi?
Solicitați aviz pentru: structuri publicitare autoportante şi proiecte publicitare speciale?
Solicitați aviz pentru: autocolante pe vitrine/uşi de acces cu denumirea firmei?
Solicitați aviz pentru: panou publicitar mobil 0,5*0,9 pe trotuare cu lăţime minimă 2 metri?
Denumirea societatii comerciale - sa fie inscriptionata in partea de SUS, centrala a panoului/sistemului publicitar.
Solicitați aviz pentru: distribuire afişe/flyere pe domeniul public/privat?
Solicitați aviz pentru reclamă pe: vehicule publicitare (automobil, bicicletă etc), vehicule special echipate în scopuri de publicitate şi pe mijloace de transport în comun?
Afișajul va fi situat în locul în care se derulează activitatea economică?
Documente necesare
Selectați mai sus cazul în care vă aflați
Pași
- Completează formularulEste necesară selecția cazului pentru a continua
- Încarcă documente
- Trimite cererea
- Validare cerere
- Plătește taxa de emitere
- Cererea este în lucruÎn momentul în care va fi finalizată cererea, veți primi o notificare pe e-mail.